zondag 15 april 2012

TERUG IN DE TIJD.

                             TERUG IN DE TIJD.


In een reactie op dit weblog werd mij de volgende vraag gesteld: Is dit die Kees, die op de zelfde Lagere School in Venlo (van Schelbergstraat) heeft gezeten als ik? Zo ja , dan zou ik graag contact willen maken. Ton.D.

Ja ik ben die Kees en ik heb contact gemaakt. Ton kwam bij toeval een paar namen en gezichten tegen van jonge mensen die sprekend op hun vader van toen leken en zo begon het zoeken naar de klasgenoten uit de 5e klas van 50 jaar geleden.




In tussen zijn al de namen bekend van de klasgenoten op de bijgaande afbeelding, maar het blijft zoeken naar de woon- of verblijfplaats van de personen.
Herken je iemand, komt je de naam bekend voor, weet je waar hij of zij woont, laat het dan even weten. Dus kinderen vraag naar de schoolfoto's van je ouders als ze op die school hebben gezeten.
Neem contact op met reunion@hccnet.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten