dinsdag 1 juni 2010

DIT WAS DAN TUNESIË.






                 DIT WAS DAN TUNESIË, 

               EEN VERRASSEND LAND.



Aan alles komt een einde en zo ook aan deze vakantie in Tunesië. Ik hoop dat ook u er van heeft mogen genieten of weer heeft mogen herbeleven.
Het was een vakantie waarin we veel oude geschiedenis hebben mogen zien, een zeer afwisselend landschap en een vriendelijke bevolking en heerlijke gerechten.

Op mijn mail adres zienenweten@gmail.com heb ik leuke reacties binnen gekregen waarvan ik er één voor u zal noteren.



Heel veel waardering heb ik voor je website. Zelf maak ik nooit veel foto's, maar door naar jou te kijken zie ik wat ik een beetje mis. De reis gaat weer herleven. Prachtige beelden en verhelderende teksten.

Zelf heb ik met het maken van dit foto- reisverslag ook deze mooie vakantie weer moge herbeleven.





Als laatste dan nog een Photosynth van het Amfitheater in El-Djem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten